Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 roku w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz.U. z 2018 r., poz. 180) w Urzędzie Gminy Stara Błotnica uruchomiona została elektroniczna skrzynka podawcza umożliwiająca doręczanie pism w formie dokumentów elektronicznych.

Adres elektronicznej skrytki podawczej na ePUAP Urzędu Gminy Stara Błotnica:
/5y8g1l1scq/SkrytkaESP
/5y8g1l1scq/skrytka


W celu złożenia dokumentu elektronicznego do Urzędu Gminy w Starej Błotnicy poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (ESP) na ePUAP konieczne jest posiadanie bezpłatnego, uwierzytelnionego konta na ePUAP.
Instrukcje dotyczące obsługi ePUAP w zakresie: zakładania konta, wysłania dokumentów, podpisywania itp. znajdują się w dziale Pomoc serwisu ePUAP.

Zasady korzystania
W celu złożenia dokumentu elektronicznego do Urzędu Gminy w Starej Błotnicy należy:
•    zalogować się na platformie ePUAP,
•    wyszukać profil Urzędu Gminy w Starej Błotnicy,
•    wybrać i wypełnić udostępniony formularz oraz podpisać go z użyciem ważnego profilu zaufanego ePUAP lub przy użyciu ważnego bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego.
Można także skorzystać z usługi pisma ogólnego do podmiotu publicznego, w tym celu należy:
•    zalogować się na platformie ePUAP,
•    wybrać zakładkę „Katalog Spraw”, a następnie „Sprawy ogólne”,
•    wybrać z listy usługę „Pismo ogólne do podmiotu publicznego”,
•    wypełnić udostępniony formularz oraz podpisać go z użyciem ważnego profilu zaufanego ePUAP lub przy użyciu ważnego bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego,
Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia
Po wysłaniu elektronicznego dokumentu, na adres skrytki odbiorczej użytkownika na ePUAP zostanie wygenerowane automatyczne Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP). Otrzymanie UPP jest równoznaczne z przyjęciem przez Urząd Gminy w Starej Błotnicy przesłanego wniosku elektronicznego.



Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu Gminy w Starej Błotnicy
1.    Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, bezpiecznym podpisem elektronicznym kwalifikowanym certyfikatem
2.    Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
3.    Akceptowalne formaty załączników to:
•    DOC, DOCX
•    XLS
•    TXT
•    GIF, TIF, BMF
•    PDF
•    ZIP
•    XLSX
•    CSV
•    RAR
•    XML
•    ODF
•    ODP
4.    Dokumenty zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.


Przydatne linki na stronę BIP:
obywatel.gov.pl  -    informacje i usługi przyjazne obywatelom
biznes.gov.pl  -   sprawy przedsiębiorcy
pacjent.gov.pl   -  internetowe konto pacjenta

 

Przydatne linki na stronę BIP:

obywatel.gov.pl   -     informacje i usługi przyjazne obywatelom

biznes.gov.pl   -    sprawy przedsiębiorcy

pacjent.gov.pl    -   interne towe konto pacjenta

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kocon Karol
  • Data udostępnienia w BIP: 2019-04-08 21:42:23
  • Informacja zaktualizowana przez: Kocon Karol
  • Data ostatniej aktualizacji: 2019-05-21 09:28:39
  • Liczba odsłon: 2571
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2623670]

przewiń do góry